Wish A forum in Spanish language

CanguroCode

Active Member
Licensed User
Longtime User
Google Translate:

The Hispanic community who programmed (in pc and android) is very large (21 countries), covering countries such as Mexico, Cuba, Guatemala, Venezuela, Belize, Honduras, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica, Panama, Argentina, Bolivia, Chile, Colombia, Ecuador, Paraguay, Peru, Uruguay, Equatorial Guinea, Dominican Republic, Spain.

I'm sure a forum in this language would be great and many people appreciate.

Thanks and regards

---------------------------------------------------
En Español:

La comunidad hispanohablante quienes programan (en pc y en android) es muy grande (21 paises), abarca paises como: México, Cuba, Guatemala, Venezuela, Belice, Honduras, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica, Panamá, Argentina, Bolivia, Chile, Colombia, Ecuador, Paraguay, Perú, Uruguay, Guinea Ecuatorial, Republica Dominicana, España.

Estoy seguro que un foro en este idioma estaría genial y muchas personas lo agradecerian.

Gracias y saludos
 

CanguroCode

Active Member
Licensed User
Longtime User
Google Translate:

I mean a forum in Spanish for B4J theme. It occurs to me that could be done within the Spanish forum divided into two categories: B4Android and B4j. This was done that the subjects are well sorted.

It's just a suggestion. regards

---------------------------

En español:

Me refiero a un foro en español para el tema de B4J. Se me ocurre que se pudiera hacer dentro del foro de español dividirlo en dos categorias: B4Android y B4J. Esto con la finalidad de que esten bien ordenados los temas.

Es solo una sugerencia. Saludos
 
Top