AMHA je pense que ce que tu avais fait avec CLVTree peut convenir.
Ça dépend aussi des tailles d'écrans que tu vises. Si c'est pour des tablettes ce que tu cherches à faire peut aller.
En général les librairies existantes fonctionnent pour des téléphones (donc petits écrans).
Ça ne t'empêche pas de prendre une librairie existante et l'adapter. Par exemple :
Download a Library from Here SD_TreeList Author: Star-Dust Version: 0.27 B4XTree Events: Click (IDLeaf As String, LeafName As String) ClickBranch (ID As String, Expanded As Boolean) LongRightClick (IDLeaf As String, LeafName As String) LongRightClickBranch (ID As String, BranchName As...
Edit: Cross platform example based on B4XPages https://www.b4x.com/android/forum/threads/b4x-b4xpages-b4xdrawer.120246/ A class that implements a sliding menu. Unlike the nice jfeinstein SlidingMenu library the drawer covers the activity instead of pushing it. It is similar to the various...
Bonsoir Serge
merci pour la réponse
je trouve très bien le SD_TreeList
je voudrais mettre un bouton pour afficher le menu quand on clique dessus
dans le designer on peut mettre B4XTree1 visible décoché (non visible)
comment mettre visible par code, B4XTree1.visible n'exite pas
Pierre
Hello Mr. Simpson,
I am learning to use B4A to carry out a personal project for my small clothing store and I would like to be able to add, modify, delete items from inventory! My English is not very good, but translators today are better than 15 years ago, but I would like to know if you have a project that could be adapted to my needs so that the learning curve and the reengineering that I can apply is not so complex.
Attention à tous les utilisateurs du forum
je viens d'être piraté en répondant à cette adresse mail [email protected] pour répondre aux besoins de ancusza
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.