Android Tutorial Video corso Preparazione ambiente di sviluppo B4i

ENGLISH:
Good morning,
I would like to share the free course "Preparing development environment for B4 IOS".
This course helps prepare the B4I development environment and the MAc to start developing App for IOS.
It is my first video course and I would like to have your feedback I hope positive: :rolleyes:
Based on the feedback received, I will continue and publish another course ("Developing IOS App with B4I") consisting of about 90 lessons but more will be added.
Unfortunately, Udemy's free courses can last a maximum of 2 hours and there is also no questions / answers section, for any information (problems with the installation, advice, topics to be proposed, negative feedback) contact me here in chat or in private.
I thank everyone, and count a lot in your feedback.

ITALIANO:
Buongiorno,
vorrei condividere il corso gratuito "Preparazione ambiente di sviluppo per B4 IOS" .
Questo corso aiuta a preparare l'ambiente di sviluppo B4I ed il MAc per iniziare a sviluppare App per IOS.
E' il mio primo video corso e mi piacerebbe avere dei vostri feedback spero positivi :rolleyes:.
In base ai feedback ricevuti, continuerò e pubblicherò un altro corso ("Sviluppare App IOS con B4I") composto circa da 90 lezioni ma ne verranno aggiunte altre.
Purtroppo i corsi gratuiti di Udemy possono durare al massimo 2 ore ed inoltre non è presente la sezione domande/risposte, per qualsiasi informazione (problemi con l'installazione, consigli, argomenti da proporre,feedback negativi) contattatemi qui in chat oppure in privato.
Ringrazio a tutti, e conto moltissimo nei vostri feedback.
Di seguito il link:
Video corso Preparazione ambiente di sviluppo B4i
 
Last edited:
Top